Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

δικαιοσύνη κι ελευθερία



 Εμείς δεν περιμένουμε γιορτές
για να εμπορευτούμε
θλίψη, μοναξιά και πόνο...
Δίπλα τους πορευόμαστε στο δρόμο...
 

 με χείλη σφιγμένα,
μα πιο πολύ με χέρια τεταμένα
και τις γροθιές σφιχτές

τους ουρανούς να σκίζουν...

Δικαιοσύνη κι ελευθερία .

Τώρα !!!




Big Log, by Robert Plant

My love is in league with the freeway
It's passion will ride, as the cities fly by
And the tail-lights dissolve, in the coming of night
And the questions in thousands take flight
 
My love is the miles and the waiting
The eyes that just stare, and a glance at the clock
And the secret that burns, and the pain that won't stop
And it's fuel is the years

Leading me on
Leading me down the road
Driving me on
Driving me down the road

My love is exceeding the limit
Red-eyed and fevered with the hum of the miles
Distance and longing, my thoughts do collide
Should I rest for a while, on the side

Your love is cradled in knowing
Eyes in the mirror, still expecting they'll come sensing to well,
when the journey is done
There is no turning back, no there is no turning back, on the run.

My love is in league with the freeway
Oh, the freeway, and the coming of night-time, my love,
My love, Is in league with the freeway.


Η αγάπη μου είναι σε κόντρα με τη λεωφόρο
το πάθος της οδηγεί, όπως πετούν οι πόλεις 
και τα πίσω φώτα διαλύονται στον ερχομό της νύχτας 
και τα ερωτήματα πετούν κατά χιλιάδες

Η αγάπη μου είναι τα μίλια κι η αναμονή 
τα μάτια που απλά κοιτάζω, και μια ματιά στο ρολόι 
και το μυστικό που καίει, κι ο πόνος που δεν τελειώνει
και καύσιμό της είναι ο χρόνος

που με καθοδηγεί
με καθοδηγεί στο δρόμο
που με οδηγεί
με οδηγεί στο δρόμο 

Η αγάπη μου υπερβαίνει το όριο
μάτια κόκκινα πυρετωμένα απ' το βουητό των μιλίων 
απόσταση και λαχτάρα, συγκρούονται οι σκέψεις μου 
να ξαπόσταινα για λίγο, κάπου στην άκρη
 
Η αγάπη σου είναι λίκνο στη γνώση 
μάτια στον καθρέφτη, προσμένοντας ακόμα πόθους ικανοποίησης,
όταν το ταξίδι τελειώσει 
δεν υπάρχει επιστροφή, καμιά επιστροφή πίσω στο τρέξιμο.

Η αγάπη μου είναι σε κόντρα με τη λεωφόρο
ωωω, η λεωφόρος κι η νύχτα που έρχεται, αγάπη μου,
η αγάπη μου παλεύει με τη λεωφόρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου